سبد خرید 0

کیفیت آموزشی را در کلاس آموزش اتوکد حرفه ای تضمین می کند. نرم افزار AutoCAD جایگزینی عالی برای میز آموزش اتوکد AutoCAD برای ترسیم نقشه‌های اتوکد معماری ساختمان و اتوکد صنعتی به کار میرود. آموزشگاه تداعی ارائه بهترین و وسایل نقشه کشی مهندسان است.

نرم افزار AutoCAD چیست؟

اتوکد نام نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های معماری، مهندسی و صنعتی به کار میرود. کاربران نرم افزار AUTOCAD امکان استفاده از محیطهای دو بعدی و سه بعدی را دارند. به طور کلی میتوان autocad را جایگزینی عالی برای میز و وسایل نقشه کشی مهندسان دانست.

نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی دو بعدی و طراحی سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. در واقع، وجود عبارت CAD در نام این نرم افزار مخففی است از عبارت Computer Aided Design به معنی طراحی به کمک نرم افزار است.

توانمندی نرم افزار AutoCAD چیست؟

نرم‌افزار AutoCAD به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل‌ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا براحتی بتوانند آبجکت‌های دو‌بعدی و سه‌بعدی را خلق کرده و یا به ترسیم نقشه‌های مورد نیاز خود بپردازند.

ابزارها و دستورات اتوکد به اندازه‌ای پیشرفته و حرفه‌ای است که هر کاربری با فراگیری و آموزش AutoCAD نحوه استفاده از آن می‌تواند اوضاع کاری خود را بطور کلی دگرگون کند.

 

آموزش اتوکد

دوره آموزش AutoCAD نقشه کشی ساختمان

نرم افزار AutoCAD بهترین برنامه نقشه کشی و طراحی ساختمان در دنیاست که مجهز به قدرتمندترین، انعطاف پذیرترین و عالی ترین ابزارها در صنعت نقشه کشی می باشد.

این نرم افزار یکی از بی رقیب ترین برنامه های کاربردی نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی می باشد و بهترین کارایی را در زمینه نقشه کشی و طراحی عرضه می دارد. اتوکد از نادرترین برنامه های است که میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند و مجهز به ابزارهای نقشه کشی free-form و قابلیتهای بسیار قدرتمند می باشد.

هدف کلی نرم افزار اتوکد پر کردن خلاء بین مهندسین عمران و کارکنان ساختمانی می باشد. اکثریت فارغ التحصیلان این رشته با حقوق بسیار خوب در شرکت های مهندسین مشاور و شرکتهای مختلف مشغول به کار می شوند.

  • اتوکد قدرتمندترین برنامه نقشه کشی ساختمان است.
  • اتوکد سریعترین برنامه در زمینه نقشه کشی ساختمانی است.
  • اتوکد دقیق ترین برنامه در اشتراک گذاری نقشه هاست.
  • اتوکد تحقق بخش طرحها و ایده های تصاویر سه بعدی شماست.

دوره آموزش AutoCAD نقشه کشی صنعتی

پیشرفت و توسعه روزافزون محصولات صنعتی باعث شده تا برای سهولت و افزایش دقت در تولیدات صنعتی، طرحهای اولیه بصورت نقشه های دو بعدی مستند سازی شوند.

از آنجا که برای مستند سازی این طرحها می بایست محصولات صنعتی را بصورت دو بعدی ترسیم نمود لذا قوانین متعددی در جهت تهیه نماهای لازم، انواع برشها، جزئیات و سایر موارد تعیین و تعریف گردد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=249