سبد خرید 0

آموزش نرم افزار 3D max به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت فیلم و انیمیشن، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه کاربرد دارد. شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزشگاه تداعی از تمامی آموزش های نرم افزار 3D max و رندر vray برخوردار شوید و آن ها را به صورت کامل یاد بگیرید.

نرم افزار تری دی مکس چیست؟

نرم افزار 3D max بسته ای نرم افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم افزار، یکی از قدرتمندترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است. 3D maxسال هاست که توسط کمپانی اصلی خود یعنی Autodesk توسعه داده می شود. بزرگترین قابلیت نرم افزار 3D maxامکانات خوب مدل سازی و سیستم آنالیز نور بسیار قدرتمندیست که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند.

آموزش تری دی مکس

نرم افزار 3D max امکانات بسیار زیاد و کارایی نسبتا آسانی دارد. و به طور گسترده ای در موارد زیر کاربرد دارد:
معماری ساختمان
طراحی صنعتی
ساخت فیلم و انیمیشن
ساخت بازی های کامپیوتری
پیش پردازش جلوه های ویژه
و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. بزرگترین قابلیت نرم افزار تری دی مکس امکانات خوب در مدل سازی است. نرم افزار تریدی مکس همچنین دارای سیستم آنالیز نور بسیار قدرتمندیست که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربران

مفهوم سه بعدی یا 3D چیست؟

افرادی که قصد کار با این نرم افزار را دارند در ابتدا باید از یک قوه تخیل بسیار بالا برخوردار شوند زیرا فاکتور اساسی برای موفق شدن در کار با این برنامه تخیل پردازی در دنیای مجازی ای که با آن سر و کار دارید است. در مرحله بعد باید از تمامی حالات و خواص مواد از جمله چگونگی حالت انعکاس یا تصویر بر روی آن جسم مورد نظر یا چگونگی مراحل ذوب آن جسم در دماهای مختلف جهت دادن حالت واقعی تر به جسم آشنا باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=243