آموزش کامپیوتر امور اداری برای همه افرادی که درصدد اشتغال و فعالیت به عنوان کارمند امور اداری یا منشی حرفه ای هستند اهمیت بسیاری دارد.
در این دوره مهارت هایی چون: کاربری عمومی، اینترنت، ایمیل، مفاهیم شبکه و سخت افزار، کار با پرینتر و اسکنر، تایپ ده انگشتی و نرم افزارهای آفیس مانند: ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک بصورت کاربردی و عملی آموزش داده می شود.
دوره آموزش کامپیوتر امور اداری ویژه کلیه کسانی است که هم اکنون بعنوان کارمند امور اداری و دفتری یا منشی و مسئول دفتر در شرکت ها و موسسات دولتی یا خصوصی مشغول به کارند یا جویای کار مناسب هستند.
پس از فراگیری این دوره شما می توانید به راحتی تجربه خود را در کار با کامپیوترهای محل کارتان بالا ببرید. نحوه ارائه مطالب در این دوره آموزشی بصورت ۱۰۰٪ عملی و کاربردی می باشد.