سبد خرید 0

اهمیت آموزش تایپ ده انگشتی چیست؟

تایپ ده انگشتی فارسی یا انگلیسی در دنیای امروز که همه کارها با کامپیوتر انجام می شود امری مهم و اجتناب ناپذیر است.

با فراگیری و کسب مهارت در تایپ ده انگشتی بدون نگاه کردن به کیبورد و افزایش سرعت تایپ فرصت مناسب و چشمگیری را در کار و تحصیل و ارتباطات، نسبت به دیگران بدست خواهید آورد.

شما می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشگاه تداعی، تایپ ده انگشتی را در زمان بسیار کوتاه و بصورت تضمینی مهارت مورد نظر را کسب کنید.

آموزشگاه کامپیوتر تداعی آموزش تایپ ده انگشتی را به زبان بسیار ساده و روان، سریع و 100% عملی تضمین مینمایند.

تایپ ده انگشتی

هدف از این آموزش

هدف این است که استفاده از صفحه کلید را در ضمیر ناخودآگاه خود حک کنید. ناخودآگاه به شما کمک می کند تا در عرض چند ثانیه و به طور خودکار ، بتوانیم به آسانی و بدون نگاه کردن تایپ کنید.

نگاه کردن و تایپ کردن ، انرژی غیرضروری را مصرف می کند. اما با داشتن این مهارت شما میتوانید به راحتی بر محتوایی که تایپ میکنید تمرکز کنید و در نهایت مهارت های شما بهبود می یابد.

مزایای این روش

  • افزایش سرعت تایپ: تایپ ده انگشتی می تواند به شدت سرعت تایپ شما را افزایش دهد. شاید تاکنون از روش یافتن حرف روی صفحه کلید و فشردن آن در طول زندگی استفاده کنید یا از نوع دیگری از گذاشتن ۱۰ انگشت روی صفحه کلید استفاده کنید. در هر صورت، این روش ها سرعت تایپ شما را نسبت به روش تایپ ده انگشتی بسیار کاهش می دهد.
  • افزایش تمرکز: فکر کنید به دفعاتی که باید به صفحه کلید نگاه کنید تا کلید درست را انتخاب کنید. یا دائما غلط تایپ می کنید و باید به عقب برگشته و نوشته خود را اصلاح کنید. هر بار این اتفاق می افتد، تمرکز شما از بین می رود و حواستان پرت می شود. تایپ ده انگشتی به شما یاد می دهد که هنگام تایپ دقت خود را به جای صفحه کلید روی صفحه نمایش متمرکز کنید.
  • سلامتی: اگر شما زمان زیادی پشت میز صرف می کنید، پس احتمالا می دانید که نشستن و تایپ کردن در مقابل یک کامپیوتر به چه میزان بدن شما را خسته می کند. همین که روش صحیح نشستن و عادات صحیح را یاد گرفتید، دست و بازوها و شانه های شما استراحت خواهند کرد. تایپ ده انگشتی تنها روشی برای افزایش سرعت تایپ و کاهش خطاها نیست، بلکه احتمال صدمه را کاهش دهد و راحتی بیشتری را فراهم کند.
  • کاهش ویرایش و غلط‌گیری: اگر زمان خود را صرف نگاه کردن به صفحه کلید کنید، ایرادهای گرامری یا املایی خود را متوجه نخواهید شد تا وقتی که خودتان دوباره متن را بررسی کنید. با آموزش تایپ ده انگشتی هنگام تایپ ایراد خود را روی صفحه کلید خواهید دید و سریعا آنرا اصلاح خواهید نمود.
  • افزایش بهره‌وری: با یادگیری تایپ ده انگشتی، کار و زندگی خود را موثرتر و پربارتر خواهید یافت. ایمیل ها و گزارشات و مکالمات خود در چت ها را با سرعت حرف زدنتان یکی کنید و نتایج این امر را هنگامی که کارهای بیشتری را انجام می دهید ببینید. تایپ ده انگشتی باعث کاهش اسراف زمان و بهره وری بیشتر شده و تایپ کردن را برای شما لذت بخش می کند.

 

داشتن مهارت تایپ 10 انگشتی برای چه مشاغلی لازم است؟

این مهارت به شما کمک میکند تا علاوه بر افزایش سرعت، انرژی کمتری مصرف کنید بنابراین اگر شما نویسنده، استاد، تولید کننده محتوا و یا برنامه نویس هستید لازم است تا تایپ قوی داشته باشید. برای برنامه نویسی لازم است شما تایپ 10 انگشتی را به خوبی فرا بگیرید تا بتوانید در شغل خود موفق ظاهر شوید.

بازار کار تایپ ۱۰ انگشتی چگونه است؟

امروزه تقریبا در همه ی مشاغل نیاز به یک تایپیست حرفه ای وجود دارد. اما این موضوع به این معنی نیست که افراد زیادی این مهارت را دارند. سرعت بالا و رقابت زیاد در بازار کار افراد را بر این داشته تا هر چه سریعتر اطلاعات مکتوب روی برگه ها را به کامپیوتر ها منتقل کنند. این اتفاق هر چه سریعتر محقق شود، به همان نسبت منفعت بیشتری برای صاحبان کسب و کار دارد. در چنین شرایطی کسب و کارها به دنبال افراد تایپیست خواهند بود.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=398