سبد خرید 0

اگر به دنبال آموزش حسابداری صنعتی صفر تا صد ویژه بازار کار هستید، دوره حسابداری صنعتی عملی در آموزشگاه حسابداری تداعی یکی از بهترین کلاس های تخصصی برای یادگیری حسابداری صنعتی و بهای تمام شده کالا در شرکت های تولیدی و… است.

دراین دوره به شما آموزش داده می شود که چگونه عملیات جمع آوری اطلاعات مختلف را انجام دهید و با بررسی و تحلیل تمامی هزینه ها و ورودی ها و خروجی ها بتوانید یک گزارش کامل بنویسید و به مدیر خود تحویل دهید. این گزارش باید به همراه تحلیل های متفاوتی مانند چگونگی بهبود روند درآمدی و مخارجی باشد و همچنین دلایل افزایش و یا کمبود فروش و…

اهداف

در دنیای امروزی هر فعالیتی اهدافی دارد و نمی تواند بدون داشتن هدف خاصی کاری را انجام داد، در این زمینه نیز به همین صورت است و فرد حسابدار وظیفه خاصی دارد که باید از عهده آن بر بیاید.

ویژگی های دوره آموزش

آموزش از مبتدی تا پیشرفته : این دوره آموزشی برای افرادی که هیچ پیش زمینه ای با حسابداری صنعتی ندارند نیز مناسب است . زیرا در این دوره به صورت کامل و از مبتدی تا پیشرفته مباحث برای شما باز می شود و با اطمینان می توانیم بگویم که نگرانی از این بابت نداشته باشید.

پروژه محور : این دوره آموزش  کاملا پروژه محور می باشد . شما در طول دوره با چندین پروژه کار خواهید کرد تا به صورت کامل بر روی این حوزه مشرف شوید.

مدرک فنی حرفه ای : یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد حسابداری صنعتی  امکان دریافت مدرک  از سازمان فنی و حرفه ای است.

سرفصل های دوره

  • تعیین بهای اولیه و هزینه تبدیل
  • سیستمهای حسابداری ثبت موجودیها
  • روشهای مختلف هزینه یابی در سیستمهای مختلف
  • هزینه سربار ساخت و فرآیند تخصیص و انتساب آن
  • سیستم هزینه یابی سفارش کار
  • سیستم هزینه یابی مرحله ای و ضایعات تولید
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=502