سبد خرید 0

نرم افزار حسابداری حاسب ملینرم‌ افزار حسابداری حاسب ملی (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها دارند
این نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بی‌شماری ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و… هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌ افزارهای حسابداری حاسب را به پرکاربرترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.
نرم افزار حسابداری حاسب در نسخه‌های تک‌کاربره و شبکه ارائه می‌شود.

نرم افزار حسابداری حاسب ملی , یک نرم افزاری حسابداری کامل و جامع می باشد که شما دیگر نیاز به هیچ حساب دفتر و یا برنامه حساب داری دیگری نخواهید داشت ، تمامی امکاناتی را که شما از یک برنامه حساب داری را که نیاز دارید را دارا می باشد . امکانات زیادی دارد که شما به راحتی می توانید از این امکانات نرم افزار استفاده کنید.

امکانات نرم افزار

1 – بانکداری
  •  قابلیت تعریف بی نهایت حساب بانکی و مدیریت آنها بصورت خودکار
  •  قابلیت واریز مبلغ به هر حساب بدون نیاز ثبت دستی اسناد مربوطه
  •  صدور چکهای پرداختی از هر حساب بدون نیاز به ثبت دستی اسناد
  •  امکان تعریف طرح چک و چاپ بر روی برگه چک برای تسهیل در صدور چک و جلوگیری از هر گونه اشتباه
  •  پرداخت خودکار چکهایی که موعد آنها فرارسیده و ثبت اسناد مربوط به آنها
  •  تنظیم تعداد روز هشدار قبل از رسیدن موعد چکهای غیر قابل پرداخت
  •  ثبت خودکار اسناد مربوط به چکهای دریافتی
  •  امکان واگذاری , خرج کردن , واریز کردن , برگشت زدن ویا به حساب خواباندن چکهای دریافتی
  •  امکان حذف و اصلاح چکهای دریافتی و پرداختی ثبت شده
2 – معاملات
  •  ثبت فاکتورهای فروش , خرید , مرجوعی فروش , مرجوعی خرید و تبدیل در کمترین زمان ممکن
  •  عدم محدودیت در تعداد اقلام فاکتورها
  •  ثبت خودکار مربوط به مبلغ فاکتور, نقد فاکتور, تخفیف فاکتور و هزینه فاکتور
  •  به روز رسانی انبار بصورت خودکار
  •  امکان ثبت فاکتور تبدیل و تولید کالاهای جدید ویا فاکتور ضایعات و انجام کلیه مراحل انبار و اسناد بصورت خودکار
  •  قابلیت ثبت چک در ازای فاکتور هنگام ثبت فاکتور خرید و فروش و انجام کلیه مراحل ثبتی بصورت خودکار
  •  امکان اصلاح و حذف فاکتورها بدون محدودیت و انجام کلیه مراحل ثبتی بصورت خودکار
3 – حسابداری
  •  قابلیت ثبت اسناد ساده (یک بدهکار و یک بستانکار) و اسناد مرکب(چند بدهکار و چند بستانکار)
  •  قابلیت اصلاح و حذف اسناد بصورت دستی
  •  ثبت اسناد مربوط به دریافت وجه , پرداخت وجه , هزینه و واریز بروش ساده
  •  امکان مرتب کردن اسناد بصورت کد سند , تاریخ سند
  •  جستجوی سریع و فعال بر روی کلیه قسمتهای سند از قبیل کد سند , تاریخ سند , موضوع سند , مبلغ سند و….
  •  امکان دریافت صورتحساب عملکرد و وضعیت سود و زیان در طول یک دوره مالی یا چند روز خاص
  •  امکان دریافت ترازنامه , تراز آزمایشی و تراز کل
  •  قابلیت قفلگذاری بر روی اسناد به دو روش تاریخی یا کد سند بمنظور جلوگیری از تغییرات ناخواسته در اطلاعات
  •  قابلیت شروع دوره جدید و ثبت سند افتتاحیه بصورت خودکار
  •  قابلیت بایگانی اطلاعات مربوط به سالهای گذشته و امکان مرور اسناد بایگانی شده
4 – انبار داری
  •  قابلیت تعریف بی نهایت کالا با سیستم کدگذاری دلخواه
  •  تعریف بی نهایت انبار
  •  صدور حواله خروج و رسید انبار
  •  امکان تعریف واحد دوم برای کالاها و انجام کلیه محاسبات مربوطه بصورت خودکار
  •  به روز شدن انبار بصورت خودکار در هنگام انجام معاملات خرید و فروش و تبدیل
  •  محاسبه قیمت تمام شده کالا به روش میانگین
  •  قابلیت تعریف تفصیل برای کالاها و امکان دریافت گزارش تفکیکی از کالاهای دسته بندی شده
5 – گزارشات
  •  گزارش از اسناد در اشکال مختلف
  •  گزاش از وضعیت دفاتر کل و معین و ریز عملکرد هر حساب
  •  گزارش از مشتریان و وضعیت حساب آنها(بدهکار, بستانکار , انتخابی و ….)
  •  گزارش از انبار و وضعیت موجودی (کالاهای دارای موجودی , فاقد موجودی , زیر حد اقل, بالای حداکثرو ….)
  •  گزارش از مشتریان و کالاهایی که در یک دوره زمانی گردش موجودی داشته اند
  •  گزارش از چکهای دریافتی در وضعیتهای مختلف ( وصول نشده , وصول شده , درحال وصول , برگشتی , واریز شده واگذارشده و …)
  •  گزارش از چکهای پرداختی در وضعیتهای مختلف ( پرداخت شده , پرداخت نشده , غیر قابل پرداخت و …)
  •  گزارشات متنوع از فاکتورهای خرید , فروش , مرجوعی و تبدیل
  •  گزارش کاردکس کالا و محاسبه قیمت تمام شده یک کالا
  •  گزارش کارکرد کالا در قبال مشتری خاص
  •  گزارش عملکرد مشتری در قبال یک یا چند کالای خاص
  •  گزارش سود حاصل از خرید و فروش یک کالا
  •  گزارش سود فاکتورها بصورت تکی یا تعداد
6 – امکانات جانبی
  •  ماشین حساب , ساعت , تقویم , دفترچه یادداشت , دفتر تلفن , نامه نگار و ….
  •  پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات بر روی هارد دیسک یا دیسکت
  •  انجام پشتیبانگیری خودکار برای جلوگیری از نتایج نا مطلوب هنگام قطعی برق
  •  قابلیت تنظیم محیط برنامه بسته به سلیقه و نیاز کاربران
  •  امکان اجرای برنامه بر روی شبکه و اجرای هم زمان آن توسط چندین کاربر
  •  امکان چندین بار نصب برنامه بر روی یک سیستم و استفاده از برنامه ها در امور مختلف حسابداری
  •  قابلیت چاپ از کلیه اسناد , چکها , فاکتورها , لیستها و گزارشات برنامه
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=520