سبد خرید 0

دوره دیپلم گردشگری

دیپلم گردشگری به دلیل جذابیت دروس  و سادگی و درصد قبولی بالا، در مقایسه با سایر دیپلم ها مخصوصاً برای شاغلین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. متقاضیان اخذ دیپلم گردشگری در مدت کوتاهی معمولا بین ۶ تا ۸ ماه می توانند موفق به گرفتن مدرک آموزش و پرورش شوند.

گردشگری

دوره های گردشگری :

ادامه تحصیل بدون کنکور

برای ادامه تحصیل در دانشگاه های بدون کنکور به دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیرانتفاعی و دولتی در مقطع کاردانی و مقطع کارشناسی مراجعه کنید.

مزایای دیپلم گردشگری

صنعت توریسم و گردشگری اگر از مهم ترین صنعت های مورد توجه مدیران کلان کشوری نباشد بی شک یکی از پراهمیت ترین آن هاست. اما چرا؟ چرا که با بررسی اجمالی در مورد بعضی کشورهای اروپایی و حتی آفریقای می توان فهمید که چه حجمی از درآمد در این حوزه نصیب بعضی کشورها خواهد شد. علاوه بر آن تردد فرهنگ ها و ملیت های مختلف باعث ایجاد صمیمیت و در نهایت صلح خواهد بود.

فرصت های شغلی بالا

دیپلم گردشگری مزایای مختلفی دارد و یکی از مزایای آن که برای داوطلبان اهمیت دارد فرصت شغلی بالا است . علاوه بر اهمیت در صنعت گردشگری جهان، دارای آینده کاری مناسبی است.

کسانی که موفق به گرفتن این مدرک شده اند می توانند به فعالیت های مرتبط با صنعت توریستم، ایرانگردی و جهانگردی پرداخته  و در این صنعت نوپا راه موفقیت را در پیش گیرند. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=1103
small_c_popup.png

سوالی دارید؟
از ما بپرسید
ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.