سبد خرید 0

آموزش طراحی سایت با وردپرس 

آموزش طراحی سایت با وردپرس با توجه به نداشتن کدنویسی ، سریعترین و آسان ترین روش طراحی سایت می‌باشد. نفوذ اینترنت در زندگی افراد باعث به وجودآمدن محیط مجازی‌ای  شده است که بسیاری از افراد برای به دست آوردن اطلاعات موردنیاز خود،از این محیط استفاده میکنند. داشتن سایت راهی عالی برای انتقال ارزش خود به مشتریان در دنیای دیجیتال امروز است.

وردپرس چیست؟

 قبل از اینکه بدانیم وردپرس چیست باید سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS را تعریف کنیم. سیستم هایی که امروزه در وب به نام CMS شناخته میشوند، مخفف Content Management System میباشند، که به مدیر سایت اجازه ارسال محتوا را بدون اینکه لازم باشه سایت رو برنامه نویسی کنند می دهد.کارکرد CMS بدین صورت است که از قالب و افزونه هایی که از قبل آماده شده اند استفاده کرده و یک سایت آماده را به شما تحویل می دهد.

wordpress عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت های مختلف فروشگاهی ،شرکتی ،آموزشی و خبری بپردازید. بر اساس تجربیات شخصی و نمونه های مشاهده شده به جرأت می توانم این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای wordpress دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود با کمترین هزینه  اقدام به راه اندازی هر نوع وبسایت  کنید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

آموزش وردپرس از صفر تا صد در مجتمع آموزشی تداعی

در استان قم آموزشگاههای زیادی در زمینه آموزش وردپرس فعالیت دارند.اماخیلی از آموزشگاهها،تجربه ای از بازارکار نداشته و فقط طراحی سایت را با یک قالب آماده انجام میدهند.ازآنجا که مجتمع آموزشی تداعی طراحی سایتهای مختلف بازارکار را نیز انجام میدهد،به تمامی المانهای موردنیاز طراحی سایت بازارکار آشنا می‌باشد.
مجتمع   آموزش تداعی آموزش از صفر تا صد طراحی انواع سایتها (فروشگاهی،شرکتی،خبری،آموزشی)را با انواع قالبهای معروف و همچنین بدون قالب وفقط با صفحه ساز المنتور انجام می‌دهد و از کارآموزان بااستعداد کلاس برای استخدام درشرکت طراحی سایت خوداستفاده خواهدکرد.

آموزش طراحی سایت با وردپرس رایگان 

در مجتمع آموزشی تداعی تابه حال کلاسهای زیادی به صورت عمومی ،نیمه خصوصی و خصوصی در مورد وردپرس تکشیل شده است .از آنجا که مجتمع آموزشی تداعی میخواهد با خیالی آسوده در دوره طراحی سایت شرکت کنید تعداد 10 جلسه رایگان از آموزشهای کلاس را برای شما فراهم کرده است که در ذیل میتوانید با کلیک بر روی هر جلسه این آموزشها را مشاهده نمایید و از نحوه آموزش کلاسها مطلع شوید .تدریس کلاسهای وردپرس برعهده خانم مهندس الهام ولی مدیر مجتمع آموزشی تداعی می‌باشد که ایشان استاد دانشگاه بوده و طراحی سایتهای زیاد و مختلفی را انجام داده اند.رزومه ایشان را میتوانید از این قسمت مشاهده کنید.

نمونه های آموزش wordpress

  1. آموزش وردپرس – قسمت اول
  2. آموزش وردپرس – قسمت دوم
  3. آموزش وردپرس – قسمت سوم
  4. آموزش وردپرس – قسمت چهارم
  5. آموزش وردپرس – قسمت پنجم
  6. آموزش وردپرس – قسمت ششم
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://tadaeiit.ir/?p=858
small_c_popup.png

سوالی دارید؟
از ما بپرسید
ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.